tussendoorberichtje - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Jan Pieter Bijnagte - WaarBenJij.nu tussendoorberichtje - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Jan Pieter Bijnagte - WaarBenJij.nu

tussendoorberichtje

Door: droogboer

Blijf op de hoogte en volg Jan Pieter

16 Februari 2012 | Ethiopië, Debre Zeyit

een goedenmiddag,

omdat er nogal wat mensen zich zorgen maken over mijn inspiratie hier even een berichtje tussendoor. mijn inspiratie is zo hoog dat ik even geen tijd heb gehad om alles in een verslagje te zetten. dit gaat vanavond gebeuren, en zaterdag zal dus een reisverslag van drie weken online komen. als je moet werken kun je dus wel even vrij vragen:).
afgelopen zaterdag was ik verhinderd omdat er een setje containers met machines waren gekomen.
de rest van de week ben ik daarmee bezig geweest, waarbij een nachtelijk ritje per trekker door addis ook niet ontbrak. meer zult ulieden as zaterdag waarschijnlijk kunnen lezen.

  • 16 Februari 2012 - 16:47

    Joannet:

    we wachten af!!!

  • 16 Februari 2012 - 21:15

    Wilma:

    Gelukkig!!! dat we weer van je lezen. We dachten dat je afgelopen week ook druk aan het schaatsen was! We wachten op verdere berichten.

  • 17 Februari 2012 - 14:53

    Jolanda:

    nou ben ik benieuwd; ben dr klaar voor

  • 18 Februari 2012 - 12:36

    Marja:

    Kom maar op!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ethiopië, Debre Zeyit

Jan Pieter

Actief sinds 20 Dec. 2011
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 22169

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2013 - 21 Mei 2014

De boer op in Ethiopië

03 Januari 2012 - 20 April 2012

stage ethiopie

Landen bezocht: