week 1 - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Jan Pieter Bijnagte - WaarBenJij.nu week 1 - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Jan Pieter Bijnagte - WaarBenJij.nu

week 1

Door: droogboer

Blijf op de hoogte en volg Jan Pieter

07 Januari 2012 | Ethiopië, Debre Zeyit

Hallo allen,

woensdag na lang wachten op het vliegveld opgehaald door jan vd haar, zn vrouw en een dochter. de compound bekeken en vroeg naar bed. ik heb een gedeelde kamer met job in een studentengasthuis op de compound. donderdag zijn we met jan mee geweest om te lobbyen bij de overheid voor het verhuren van een stuk grond voor een demofarm. we zijn die dag 12 uur weg geweest voor misschien 2 uur praten.

vrijdag heeft jan de opdracht uitgelegd en hebben we het pva geschreven. ook hebben we savonds spelletjes gedaan met de andere nlers.

zaterdag een bergtocht gedaan, flink verbrand en lekker gegeten.

zondag is er een dienst met alle nederlanders uit de buurt.

volgende verslag zal iets langer zijn. heb nu wat weinig tijd.

groeten Jan Pieter

• 07 Januari 2012 - 17:52

Joannet:

leuke week gehad dus!!
    hier ook alles goed!
    fijn dat je ons zo op de hoogte kan houden van al je activiteiten!!!
    veel plezier verdser, en een enorm goede tijd!
    X joa

• 07 Januari 2012 - 22:19

Oom Piet Tante Ria:

Beste Janpieter, Leuk om je te volgen, a.s. week hoop ik wat meer te schrijven.

Hartelijke groet van oom Piet en tante Ria.