onderweg - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Jan Pieter Bijnagte - WaarBenJij.nu onderweg - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Jan Pieter Bijnagte - WaarBenJij.nu

onderweg

Door: droogboer

Blijf op de hoogte en volg Jan Pieter

03 Januari 2012 | Egypte, Caïro

Hallo allen,

ik zit nu opt vliegveld van cairo te wachten op mn volgende vlucht. over n uurtje stap ik int vliegtuig naar addis. het vliegen viel me een beetje tegen. stijgen en landen was wel lollig, maar de uren daartussen waren bijzonder saai:P. mn volgende verslag zal ergens in ethiopie gebouwd worden.

je zult dat tzt wel zien verschijnen.

  • 03 Januari 2012 - 19:20

    Eline:

    Veel succes onderweg,
    en nog de beste wensen voor 2012!

  • 03 Januari 2012 - 19:28

    Jolanda:

    wees blij dat t niet al te lang was. Had je last van de harde wind?
    Draaiden ze geen leuk filmpje aan boord?
    goeie reis verder!

  • 03 Januari 2012 - 19:34

    Karine Van Der Wart:

    Haa JP.

    Ik was zeer verbaasd een bericht van de droogboer in mn inbox te zien en al helemaal toen mijn oog viel op je bestemming. Wat gaaf!

    Sterkte met je zware reis en heel veel plezier in Ethiopië!

  • 03 Januari 2012 - 19:35

    Matthias En Joannet:

    heej Jan Pieter!!
    fijn dat het allemaal goed is gegaan tot nu toe!! je hebt toch wel de sudoku van Matthias gemaakt? (dat wil hij erg graag weten;))
    heel veel plezier met je volgende vlucht!!
    we duimen voor je!!

  • 04 Januari 2012 - 18:48

    Lian:

    hoi JP,
    Fijn dat je goed bent aangekomen(weet ik van je moeder).wil je ook schrijven met hoeveel je kamer moet delen en/of je zelf moet koken??ik hoop dat het een prachtige tijd voor je zal worden.
    Bye lian

  • 07 Januari 2012 - 09:57

    Hilbert:

    Hej,

    Veel Suc6 daarzo, en geniet van het lekkere weer eh. Wij gaan over 3 weekjes weg!! I look forward to your next story!!

  • 07 Januari 2012 - 17:01

    Sanne:

    Haa neef!

    even een berichtje van mij..
    veilig aangekomen daar? laat maar snel wat van je horen! ;-)

    Succes met alles!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Caïro

Jan Pieter

Actief sinds 20 Dec. 2011
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 22164

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2013 - 21 Mei 2014

De boer op in Ethiopië

03 Januari 2012 - 20 April 2012

stage ethiopie

Landen bezocht: