bijna vertrekken - Reisverslag uit Stavenisse, Nederland van Jan Pieter Bijnagte - WaarBenJij.nu bijna vertrekken - Reisverslag uit Stavenisse, Nederland van Jan Pieter Bijnagte - WaarBenJij.nu

bijna vertrekken

Door: droogboer

Blijf op de hoogte en volg Jan Pieter

02 Januari 2012 | Nederland, Stavenisse

dag allen,

morgen om drie uur hoop ik richting de zon te vliegen. ik ga proberen minstens iedere week een reisverslag online te zetten. omdat ik niet weet of ik alle foto's hier online ga zetten kan iedereen die geïnteresseerd is (en nog geen mail krijgt))even een mailtje naar mij doen (janpieterbijnagte@hotmail.com)
het volgende verslag zal dus vanuit ethiopie zijn.
verder zal ik in ethiopie via de telefoon ook redelijk te bereiken zijn, maar daarover in het volgende verslag meer.
groeten en het beste voor 2012,

mocht je deze mail niet meer willen ontvangen, doe dan ook even een mailtje.

Jan Pieter

• 02 Januari 2012 - 11:12

William:

Gaaf joh, veel plezier!!
    JIj ook nog de beste wensen, en een goede reis+verblijf!